• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
Verkligen. Ironi o utslängda ”skämt” bidrar lika lite till en konstruktiv diskussion som ”när ska de lansera” frågan.... Vettiga tankar o erfarenheter försvinner i kaos av trams.

Kaos? Trams? Det finns inget vettigt som har skrivits i tråden sedan de lanserade 25K, och det var snart en månad sedan.
Ni snackar om strumpor och ska sen komma och säga vad som bidrar till en konstruktiv diskussion och inte?
Verkar som att det har blivit ett hot topic nu att kritisera oss, vi som kritiserat er på grund av att Ni inte kommit med något konstruktivt.

Ironin.
 
T

Tristan

Gäst
Poäng: 0
Kaos? Trams? Det finns inget vettigt som har skrivits i tråden sedan de lanserade 25K, och det var snart en månad sedan.
Ni snackar om strumpor och ska sen komma och säga vad som bidrar till en konstruktiv diskussion och inte?
Verkar som att det har blivit ett hot topic nu att kritisera oss, vi som kritiserat er på grund av att Ni inte kommit med något konstruktivt.

Ironin.
Finns väl inget ”ni” och ”vi” här? Bara enskilda individer som själva får stå för sin egen åsikt.... Lämnar detta forum ett tag, sånt här orkar jag inte med. Lycka till alla som kämpar!
 
A

Anki55

Gäst
Poäng: 0
Ni som fått lån på 25.000, vilket kreditbetyg hade ni på Creditsafe?

Jag har 34 dvs Medium betalningsförmåga och har inte blivit kontaktad alls efter en intresseanmälan för många veckor sedan. :(
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Ni som fått lån på 25.000, vilket kreditbetyg hade ni på Creditsafe?

Jag har 34 dvs Medium betalningsförmåga och har inte blivit kontaktad alls efter en intresseanmälan för många veckor sedan. :(
Hade sämre än du och fick! Vet inte hur creditsafe uppdateras alls! Borde vara samma till ny deklaration uppdateras då inga förfrågningar syns!
Blev beviljad 25000kr i alla fall!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Det var någon i tråden som skrev att han fick "uppgradera" ifrån 25.000 till 50.000 - var det fake news eller är det någon mer som har fått göra en uppgradering?
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
51
Poäng
147
Någon mer som har försökt och swishat in till detta företag ännu? får bara upp felaktig begäran på swish när jag försöker swisha dom. har kontaktat deras kundservice.
 

Johan W

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
23 Oktober 2018
Meddelanden
288
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Någon mer som har försökt och swishat in till detta företag ännu? får bara upp felaktig begäran på swish när jag försöker swisha dom. har kontaktat deras kundservice.
Jag gjorde det samma dag som fakturan kom. Supersmidigt. Pengarna fanns dessutom tillgängliga sekunden efter för nytt uttag om man så önskade.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp